Jsem muslimka, panna zblázněná do sexu a vezmu si Čecha

Slečna Maruškinová psala, že to není možný v Kterak si islamofobové chtěli brát muslimky za ženy. Ale to je blbost, kluci! Ráda si vás vezmu.

Jasně, že si můžu vzít nemuslima, sakra, copak musím být oddaná muslimka? Katolíci taky furt porušujou desatero, myslíte si, že jako budu slepě poslouchat a vezmu si jenom muslima, když ten hezkej blond kluk s modrejma vočima je tak udělanej?

Jistě, hodně lidí se nežene do svateb, ale tomu je tak i ve světě muslimů, spousta tzv. muslimů si užívá s jen tak, bez sňatku a bez závazků. Já jako nevidím důvod, proč bysme museli mít svatbu. I když kvůli papírům ji možná budu potřebovat, ale ten můj si mě vezme, jen co mu předvedu parádní číslo v posteli.

A proč by měl jako čekat?

Ostatně ani muslimové nečekají, ne všechny muslimky jsou panny. Normálně na to hupnem, pak si nechám obnovit blánu, wle, ne?

TUNIS a další země, ale i v Evropě se opravuje, obnovuje a jinak manipuluje panenská blána. V Anglii to můžete mít financované i via NHS.

Jo, jasně, že jsem horkokrevná, mám ráda sex. Ale to je jako teď, dyž jsem mladá a čupr. Moje ségra byla stejná jako já, pak měla čtyři fakany, každýho jeden rok a bylo po náruživosti. Prostě to tak je. Takže milej, zlatej, neboj, ono nic není napořád.

Ale jestli chceš, budu se chovat zbožně, jestli tě to jako rajcuje.

 

Jistěže bych Čecha chtěla. Ono takový pas ze země EU taky není k zahození. Navíc jsou hoši klidnější, nemlátí ženské hlava nehlava, nemlátěj hlavou vo koberec pětkrát denně, nevyžadují pannu o svatební noci, která bude cudná, ale zároveň bude vědět, co a jak. Konkurovat muslimům není tak těžký, zblbnout holku dokáže kdekdo. Když voni ti nemuslimové maj víc času a peněz a nebudou votravovat, že chtěj další manželky a nebudou dělat fóry, když chci sexovat a menstruuju.

 

Suma sumárum, já jako nevím, proč je ta Maruškinovna taková zaprdělá a taková kyselá. Wle, pomlouvá Čechy, že jsou  jako smradlaví a pitomí a že jsou kyselý, ale z toho jejího ksichtu a článků se nedá říct, že by byla nějak jiná než kyselá.

 

Takže hoši, nebojte, já muslimské děvče s váma klidně pudu. Do postele. Nebo na radnici. Fakticky jo.

Vaše věrná horkokrevnííííííí holka

 

P.S. Holit si ho nemusíte, voni machometáni taky nejsou vyholení všude a vždycky, vono to totiž je jak kde.

 

 

 

 

 

 

Autor: Pavla Škorpíková | středa 21.1.2015 10:24 | karma článku: 32,78 | přečteno: 4428x
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2239x
Manželka, matka, milenka, muzikantka, malířka, mazlíček, mudrlantka....

Seznam rubrik