Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proc tu nejde dat karma ;-O

;-D R^ bod 6 - moje babicka take ;-D

0 0
možnosti

:-)Já jsem to omylem dala do soukromých, nejde to už změnit. Ale to je jedno. Víc než karma mne potěší komentáře od čtenářů.

0 0
možnosti
Foto

J28a14n11a 67M47a17j15o11v79á

7. 11. 2014 23:19

Jo, moje děti jsou stejné jako já. Až je mi jich občas líto.;-D

2 0
možnosti

U mne je to v něčem stejné, v něčem naštěstí ne. Ale bohužel občas říkám to, co rodiče říkají. A to jsem si přísahala, že nebudu...

0 0
možnosti
Foto

;-D špína na krku mě dostala R^

2 0
možnosti
MK

Nejlepší je ta reklama v diskusi. "Jak léčit poúrazový stav? - Co Vám může pomoci? Jaký druh léčby máte zvolit? Jaký gel je správné řešení? 

Inu není nad automatické zadávání. To je jako reklama u článku, kde psali, že se oběsil jeden starosta. Reklama zněla: "Máme na výběr více než 500 druhů uren" :)

1 0
možnosti

Ty reklamy jsou zábavné. Pamatuji si, že o nich zajímavě psala Tina S.

0 0
možnosti
Foto

K59a40r46e18l 62M71á23d15l28e

7. 11. 2014 10:50

Úžasné, klasika asi ve všech rodinách. Jen bych si na jedno posezení vzpomněl sotva na pětinu. Dala jste to najednou, nebo jste u sebe nějaký čas nosila poznámkový bloček? (Mne třeba nejgeniálnější myšlenky napadají na kole, kde má člověk víc okysličený mozek, ale jelikož neumím dělat si při jízdě poznámky, tak se ty nápady vytratí.)

3 0
možnosti
Foto

K61a30r85e81l 66M33á56d78l88e

7. 11. 2014 11:04

Když jsem to odeslal, tak se mi vybavila hláška z našeho širšího příbuzenstva: "Jaroušek spapal i polívčičku". Takže když se dnes tihle dva bratranci ve svých asi 55 letech setkají, tak vždycky v náležitý okamžik zazní: "Jó Jaroušek, ten byl vždycky vzornej, ten papal všechny polívčičky".

3 0
možnosti
Foto

R^Prostě není co dodat ...;-D

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS