Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nic víc, nic míň...jenže my vášniví lidé to tak nevidíme. To by taky někdo mohl říct Je to jenom knížka. Je to jenom obraz...

0 0
možnosti
Foto

No- tak jsem film viděla. Dvěma slovy to shrnu: ušlo to. Ale přiznám se, že Roden mi v roli Saudka opravdu neseděl. Přesně jak píšete- Roden je charismatický chlap,Saudek slizoun. A děj je takový..pořád stejný.

1 0
možnosti

Poté, co jsem nedávno "shlédl" Donšajny a dospěl k názoru, že se Menzel definitivně zbláznil, už popravdě na jakýkoliv český film nemám dost odvahy. :-/Rv

4 0
možnosti

Já vás chápu, ono je zapotřebí velký kus odvahy a silný žaludek, chce li člověk holdovat českému filmu. Asi stejně jako s tím Saudkem.

2 0
možnosti
Foto

UF. Saudkův osobní život mne nezajímá, jeho tvorba mne zajímala tak před dvaceti lety, ale film FOTOGRAF je podle mne skvělý. A je buď obdivovaný nebo nenáviděný, zrovna tak jako předobraz hlavní postavy.

0 0
možnosti

No ale proč to "UF"? To byl tak těžký film? Nemyslela jste UFO?

0 0
možnosti

Co na to říct? Saudkovy fotky považuji za otřesný a umělý kýč, jeho osobu za psychopatickou kreaturu, celý jeho famílii a fraucimor za partu ouchylů. Čili na film bych nešel ani náhodou. :-)

Pavláskovou za feministickou nánu a z Rodena se zrovna nepotentočkuju, Anthony Hopkins to prostě není.

To byl ale pozitivní a sluníčkový příspěveček, že? V

6 0
možnosti

Vy sluníčko mračivé...Chápu. On také žádný Hopkins v Česku není. A jen tak nebude, když to člověk pozoruje.

1 0
možnosti

Souhlasím! Za článek karmice a můj skromný názor - měl ho hrát buď Trávníček nebo Žánpoul Krampoul! R^;-D

4 0
možnosti

... pokud by odmítl roli pan V. Kroupa, samořejmě ... ;-D

4 0
možnosti

Dík za recenzi, sám bych ten film asi nikdy neposoudil, protože nemám potřebu se na něj dívat. O morálce paní Saudkové si myslím své a co se týče pana Saudka, tak už od první chvíle, kdy jsem jej poprvé spatřil a slyšel promluvit, je mi z toho člověka tak nějak divně od žaludku, stal se pro mě synonymem pro slizskost, úchylnost, nechutnost.

2 0
možnosti

No vidíte a vy jste chlap. Já se cítím podobně, akorát si to "divně od žaludku" vynásobte deseti. Já osobně Sáru S. nemusím, ale na tango jsou potřeba dva, to by si lidi měli pamatovat.

1 0
možnosti
Foto

Podle ukázek je film záměrně dělaný na finanční efekt: nahotiny, osobnost a privátní život Saudka je dostatečnou zárukou, že penízky vynese. Umělecký efekt se vždy v něčem najde a odůvodní, ale to snad ani nevadí, hlavně, že sype ....

5 1
možnosti

No..uvidíme. Prostě kýč, který je dělán ne pro životopis samotný, ale pro jiné účely.

0 0
možnosti
Foto

R^V kině už jsem nebyla asi sto let, ale na tento film jsem byla pozvána. Odmítla jsem a tuším, že jsem dobře udělala.

6 1
možnosti
Foto

;-)Ale já na to stejně půjdu,abych si utvořila vlastní názor, i když blog je napsaný dobřeR^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS