Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J71a25n49a 42M39a73j32o35v21á

5. 11. 2014 21:40

Díky, vůbec jsem netušila, že existuje druhá knížka, počkám si na ni taky.

1 0
možnosti

Rádo se stalo. Také jsem netušila. Snad to někdo přeloží:-) Německy číst vážně nezvládnu, možná tak trošku v časopise, ale knihy ne.

0 0
možnosti

Naprosto dokonalý článek! Děkuji! V:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Díky, připomněla jste mi knížku, kterou jsem četla asi 3x, poprvé ve čtrnácti:-)

Detlefa jsem milovala:-))

0 0
možnosti

:-) Není zač. Také jsem to četla několikrát. Stále aktuální.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2239x
Manželka, matka, milenka, muzikantka, malířka, mazlíček, mudrlantka....

Seznam rubrik