Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doufám, že nebude někdo považovat můj příspěvek jako mimo téma, když si zde udělám malou reklamu. V pátek, úderem jedenácté hodiny dopolední, zvu všechny Kroupology a ostatní pocestné ke mně na blog. Bude oběd...;-)

5 0
možnosti

Páteční papkání? Dobrá, značím si. :-P

1 0
možnosti
OM

To mi připomnělo:

Na matrice: Chci se nechat přejmenovat! A jak se jmenujete? Dežo Kokotár.

No, to se nedivím, že se chcete nechat přejmenovat, je to hanlivé. A jaké jméno byste chtěl? Jožo Kokotár.

4 0
možnosti
Foto

V rodné vsi mého tatínka žil jakýsi Joška Kozel. všichni na něj pokřikovali "mééé, mééé kozel", tak se nechal přejmenovat na Joška Černý a byl z něj "mééé, mééé - černej kozel"

4 0
možnosti
JP

James Huňák a Mercedes Stojková! ;-D

Karma, drahá! :-)

7 0
možnosti
JP

... a ještě tedy jedna "exotika" - Darja Zajícová! ;-D

6 0
možnosti
Foto

J85a68n26a 56M41a34j73o30v35á

27. 1. 2015 18:02

Kromě Leopolda Čuchty mi z doby mé kariéry v porodnici utkvěl v paměti ještě Nikola Znameníček. Dneska už budou kluci dospělí:-).

x

Povedený článek, díkyR^

4 0
možnosti
Foto

A nebyl to Nikola Znamenáček?

0 0
možnosti
Foto

Špatné je, když je to jméno urážlivé, nebo jde o slovo, které není jménem (anebo jde o jméno natolik "mega-exotické", že už ani našinec nepozná, že se o jméno opravdu jedná). Ale pokud jde o existující jméno, jakkoli v našich končinách nezvyklé - mám tady na mysli všechny ty Jessiky, Desirée, Alexis, Samanty, André, Keviny apod. - tak podle mě si na to všichni (míněno okolí dotyčného "jmenovce") hodně rychle zvyknou. 

Měla jsem mezi spolužáky nebo kolegy nositele nejrůznějších zvláštních jmen a pozastavila jsem se nad tím v duchu leda tak při představování a za pár dní už mi to jméno v mysli natolik "přirostlo" k jeho nositeli, že mi nepřišlo o nic víc zvláštní, než Honza nebo Kristýnka. Znala jsem z těch neobvyklých jmen třeba Valerii nebo Leopoldinu a to ještě nebyla taková "móda" dětem neobvyklá jména dávat. 

Čili dneska kromě toho, co jsem psala výše, ještě vstupuje do hry fakt, že hodně dřív neobvyklých jmen se teď stalo častějšími a i celkově je ta různorodost větší, takže o to méně zvláštní to bude okolí těch dětí připadat. Někomu ze starší generace třeba připadá příliš "exotické" i jméno Samuel, a u Sáry jsem se pro změnu doslechla, že to je jméno pro psa :-) a přitom v generaci vrstevníků mých dětí (tzn. batolata a předškoláci) se nejedná o nijak výjimečná jména.

2 0
možnosti
Foto

Moje tchýně pracuje na radnici jako ověřovatelka podpisů a tvrdí, že k nim přišli na ověření nějakého dokladu rodiče se svým synem, který když předložil tchyni svůj občanský průkaz, tak prý málem spadla ze židle. Dala by prý ruku do ohně za to, že ten mladík si změnil jméno na Chuck Norris, a toto jméno měl i v té občance zapsané. To není fór, myslím to opravdu vážně..

5 0
možnosti
Foto

Tak právě jsem si ověřil, že muži jménem Chuck Norris jsou jen v Praze čtyři kousky...

http://www.kdejsme.cz/prijmeni/Chuck%20Norris/hustota/

1 0
možnosti
Foto

Veřejně tady prohlašuju, že tu Desireé já doma nemám...;-D

4 0
možnosti

Ale Dejnu Skalyovou jo...;-) Díky, Mistře, za nakouknutí.

0 0
možnosti
MK

A pak ještě chybí Forrest Stejskal

2 0
možnosti
Foto

Maminčina kolegyně se jmenovala Sněženka Šourková, také dobrá pomsta od rodičů ;-)

3 0
možnosti

Sněženka je tak něžné jméno a k tomu tak surové příjmení...

3 0
možnosti
KS

Jednou někdo, tuším, že paní Maláčová, vysvětloval, proč je lepší pojmenovat dítě Aaron než Václav. To proto, že až budou studovat na zahraničních školách, tak aby se jim ostatní neposmívali kvůli podivnému jménu. Předpokládám, že třeba na takové škole v Mongolsku by se smáli obojímu.

2 0
možnosti
RK

Tak nějak nepředpokládám, že by syn Maláčové šel studovat do Mongolska:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2239x
Manželka, matka, milenka, muzikantka, malířka, mazlíček, mudrlantka....

Seznam rubrik